معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی از ثبت ده وقف جدید به ارزش 10 میلیارد و 220 میلیون ریال در دهه اول محرم در استان خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، محمد سعید آخوندی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی عنوان کرد : در ویژه برنامه های بصیرت عاشورایی که در 135 بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است در دهه اول محرم ده وقف جدید ثبت شد.
 
وی افزود : بیشترین وقف در شهرستان تربت حیدریه به تعداد 6 وقف شامل؛ دو منزل مسکونی با نیت اسکان زوج های نیازمند طی مدت دو سال یک قطعه زمین جهت احداث حسینیه در روستای برزو شهرستان تربت حیدریه و سه قطعه زمین هر یک به مساحت 200 متر مربع جهت توسعه امامزاده ابراهیم روستای نصرآباد زاوه صورت پذیرفت.
 
آخوندی ارزش وقف های مذکور را 600 میلیون تومان اعلام کرد و افزود : همچنین در شهرستان تربت جام دو وقف به ارزش 380 میلیون تومان با نیت احدث مسجد در قوچان یک وقف به ارزش 40 میلیون تومان جهت توسعه مسجد و در شهرستان جوین یک وقف به ارزش دو میلیون چهارصد تومان از دیگر وقف های دهه اول محرم است که توسط خیرین انجام شده است.
/2759/